Subject: FW: Keila - Keila-Joa tee tee elektrikaabli paigaldamine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 12:33:25 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 9, 2024 11:21 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Keila - Keila-Joa tee tee elektrikaabli paigaldamine

Austatud Elliko Kõiv

Alustuseks, head seda aastat!

Saadan kooskõlastamiseks Tõmmiku tee 8 elektriliitumise projektiga
seonduva. Seal on selline habemega lugu, et esialgselt projekteerisime
kaabli kõrvalkinnistule (Juhani mets 5) aga viimasel hetkel tõmbasid
kinnistu omanikud pidurit ja keeldusid, seepärast nüüd selline lahendus
mille Teile kooskõlastamiseks saadan. Kahjuks läks palju väärtuslikku aega
kaotsi ja asjaga praeguseks hetkeks kiire. Võimalusel palun kooskõlastada.

Tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.